Vi skreddersyr HubSpot plattformen og raskt setter din bedrift klar for å vokse
Teknologi og tjenester som binder deg med kundene dine fra første klikk til siste engasjement
Fire faser for å skreddersy systemet som hjelper din bedrift å vokse
Bruk det riktige systemet tilpasset dine behov for å generere flere potensielle kunder, inngå flere avtaler og øke kundelojaliteten med disse fire trinnene

1. Planlegge
Viktig for oss å bli kjent med din virksomhet, systemer som brukes og prosesser slik at vi kan etablere en nå-situasjon og deretter utvikle en plan

2. Implementere
Oppsett og tilpasning av HubSpot for din bedrift og prosesser samt opplæring av ansatte for å sikre bruk som gir effekt for bedriften. Ageda blir med dere i hele reisen

3. Integrasjoner
Det kan være riktig å bygge integrasjoner mot andre forretningssystemer for å automatisere prosesser og tilgjengeliggjøre den samme informasjonen i flere systemer

4. Videreutvikle
Periodisk gjennomgang er viktig for å identifisere områder hvor systemet kan videreutvikles slik at det forenkler hverdagen. Vanligvis fire ganger i året
Nedenfor er stegene i hver fase beskrevet
1. Planlegge
- Gjennomføre workshops for å forstå din virksomhet og tekniske krav
- Finn ut om HubSpot er riktig for din bedrift
- Velg riktig HubSpot-pakke for deg
- Arbeid med å forenkle antall programvarer om nødvendig
- Finn ut om annen programvare er nødvendig
- Hvilken programvare trenger integrasjon
- Utvikle en programvareløsning
.png?width=128&name=task%20(4).png)
2. Implementere
- Inngå avtale med HubSpot gjennom Ageda
- Oppsett og onboarding
- Opplæring av dine medarbeidere i hvordan du får mer ut av HubSpot-plattformen
- Migrer dataene dine til HubSpot etter en datakartlegging og -rensing
.png?width=128&name=return%20(1).png)
3. Integrasjoner
- Gjør HubSpot til en integrert del av forretningssystemene dine hvis det er riktig for deg
- Integrer med programvare i HubSpots økosystem
- Integrer med programvare som har åpen API
.png?width=128&name=distributed%20(2).png)
4. Videreutvikling
- Inngå en driftsavtale som gir løpende rådgivning og bistand
- Periodisk analysere hvordan systemet fungerer for din bedrift og om det fortsatt dekker behovene
- Implementere nødvendige forbedringer som er identifisert
.png?width=128&name=coding%20(1).png)