Vi skreddersyr HubSpot plattformen og raskt setter din bedrift klar for å vokse

Teknologi og tjenester som binder deg med kundene dine fra første klikk til siste engasjement

VI HJELPER Å BYGGE PLATTFORMER FOR VEKST

Fire faser for å skreddersy systemet som hjelper din bedrift å vokse

Bruk det riktige systemet tilpasset dine behov for å generere flere potensielle kunder, inngå flere avtaler og øke kundelojaliteten med disse fire trinnene

task

1. Planlegge

Viktig for oss å bli kjent med din virksomhet, systemer som brukes og prosesser slik at vi kan etablere en nå-situasjon og deretter utvikle en plan

return

2. Implementere

Oppsett og tilpasning av HubSpot for din bedrift og prosesser samt opplæring av ansatte for å sikre bruk som gir effekt for bedriften. Ageda blir med dere i hele reisen

distributed

3. Integrasjoner

Det kan være riktig å bygge integrasjoner mot andre forretningssystemer for å automatisere prosesser og tilgjengeliggjøre den samme informasjonen i flere systemer

coding

4. Videreutvikle

Periodisk gjennomgang er viktig for å identifisere områder hvor systemet kan videreutvikles slik at det forenkler hverdagen. Vanligvis fire ganger i året

Nedenfor er stegene i hver fase beskrevet

1. Planlegge

  1. Gjennomføre workshops for å forstå din virksomhet og tekniske krav
  2. Finn ut om HubSpot er riktig for din bedrift
  3. Velg riktig HubSpot-pakke for deg
  4. Arbeid med å forenkle antall programvarer om nødvendig
  5. Finn ut om annen programvare er nødvendig
  6. Hvilken programvare trenger integrasjon
  7. Utvikle en programvareløsning
task (4)

2. Implementere

  1. Inngå avtale med HubSpot gjennom Ageda
  2. Oppsett og onboarding
  3. Opplæring av dine medarbeidere i hvordan du får mer ut av HubSpot-plattformen
  4. Migrer dataene dine til HubSpot etter en datakartlegging og -rensing
return (1)

3. Integrasjoner

  1. Gjør HubSpot til en integrert del av forretningssystemene dine hvis det er riktig for deg
  2. Integrer med programvare i HubSpots økosystem
  3. Integrer med programvare som har åpen API
distributed (2)

4. Videreutvikling

  1. Inngå en driftsavtale som gir løpende rådgivning og bistand
  2. Periodisk analysere hvordan systemet fungerer for din bedrift og om det fortsatt dekker behovene
  3. Implementere nødvendige forbedringer som er identifisert
coding (1)

Ta kontakt. Prioritere CRM vil gi din bedrift større mulighet for å vokse og ansatte vil like systemet